Saturday, December 10, 2011

Desember!

Okei, først og fremst: Jeg har vært dårlig på oppdateringer på en stund. Mye å tenke på, mye å gjøre- store VALG og ta. Men, slik er det vel for oss alle en gang i blandt i livet. Man stiller seg spørsmål som, hva vil jeg virkelig gjøre resten av mitt liv. Hvordan kan jeg på best mulig få brukt mine personlige egenskaper, som er umulig for å andre å tillegne seg. Fordi disse egenskapene er noe som for meg ligger helt naturlig. Jeg elsker mennesker, jeg blir glad av å smile til andre og jeg blir glad når jeg vet at noen har hatt nytte av våre samtaler. Dermed har jeg tenkt frem og tilbake på hva jeg skal gjøre videre. Ferdig på BI ble jeg for flere år siden, jeg har jobbet innen økonomi i 2 år- og nå vil jeg bruke resten av livet mitt på noe som gjør meg glad. THATS MAKE SENSE TO ME!

Livet er langt, og man må innimellom lukke en dør-uavhengig av hvor skremmende det kan virke, for at man kan være mottagelig for nye og spennende utfordringer.

Jeg har bestemt meg for å starte 2012- med et SMIL og gjøre alt jeg kan for å nå MIN drøm. Som er helt spesiell for meg- og som betyr mye for meg.

Du har sikkert en drøm du også? Fortell meg gjerne om den! Jeg er stort sett interessert i å høre på alle mennesker jeg. Jeg er åpen & nyskjerrig og vet at hvert eneste menneske har noe nytt å enten tillføre meg eller lære meg :)

Heretter skal denne siden handle om MEG- sikkert ikke av interesse for alle. Men de som vil kan jo titte innom en gang i blandt. DEAL?

Ha en fantastisk lørdag.

Min lørdagskveld ser slik ut: Har nettopp kjørt ben på Elixia, spist, dusjet og nå slapper jeg av med DN Lørdag og Dagbladet med MAGASINET. Mens jeg drikker, hold dere fast: Farris med sitron skiver i i et hvitvinsglass. Får litt mer fabulous følelse av det :) Det bobler i alle fall og formen min vil være tipp topp til trening og kanskje en lang power walk ved Sognsvann.

Hva er deres planer for lørdagen?

Mari

No comments: