Saturday, December 10, 2011

To sider av samme sak!

- Jeg er en person som setter trening, ski, snø og få være mest mulig utendørs over alt annet- det betyr ikke at jeg ikke liker å stelle meg og pynte meg en gang i blandt. Men, jeg kan understreke her og nå at jeg ikke er opptatt av mote i det hele tatt. Jeg kunne faktisk ikke brydd meg mindre. Men alle har jo sine interesser, mine er ski, trening , skrive og lese. Jeg elsker å lese- har dere lest noen fine/interessante bøker i det siste? Trenger alltids boktips :)
Under ser dere meg i to vidt forskjellige elementer- hvor tror dere at jeg følte meg mest lykkelig? I sko fra Pedro Carcia og aftenkjole i NY, eller med ski på beina og milevis med silkeføre foran meg, i de aller vakreste omgivelsene man kan være- Skeikampen.

Sistnevnte er rett svar! Ingen verdens steder, luksus hoteller eller lange strender kan måle seg med fjellet for meg. Det er der jeg kjenner at jeg lever.

Så: Alle har vi så mange sider- og vi har altfor lett for å dømme mennesker. Personlig synes jeg at vi gjerne kan være mer åpne og gi alle en sjanse. Alle har noe helt spesielt ved seg, og mennesker kan ofte overraske deg positivt bare du gir dem tryggheten til å kunne dele med deg, og tørre være seg selv :)







No comments: