Saturday, February 26, 2011

Så til idag..




Idag startet jeg med å dra til frisören for å stripe håret, utrolig godt å få det gjort. Mens jeg var der dro S å handlet inn deilig laks til ikveld og en nydelig flaske med Amarone, tror den heter Alpha Zeta. Når vi kom hjem slappet vi av med sushi lunch og to avsnitt av Californication og Hank MOODY. Kommet til season 4 nå. Utrolig bra. Etter det gikk vi og la oss i ny vasket sengetöy og har sovet til nå, altså til klokken kvart over fem!!!!!!!!Tröttulf. S sover fortsatt mens jeg koser meg med Elle, nydelige tulipaner og god lördags fölelse i kroppen. Grunnen for at vi koser oss litt ekstra er fordi på mandag kveld drar kjäresten min til Sveits og uken etter det Shangai. Så vi ses ikke på 2 uker. Merkelig det blir. Jeg skal selvfölgelig gjöre alt jeg kan for å få noen fine uker, så jeg skal på fjellet for å trene langrenn og kose meg på Elixia og med familien.

Hva gjör dere for noe idag da?

klem, klem!!!!!

Ps: Tröttulf på bildet med håper dere overlever det, nettopp våknet fra luren vår...,,

No comments: