Saturday, February 26, 2011

Lördag!!!





Heihei,

hatt en så koselig lördag som det er mulig å ha. Men vi starter med i går som også var en meget fin dag for min del. Jeg har jo fölt meg syk noen dager så i går synes jeg at jeg så både blek og trist ut. Bestemte meg derfor for å dra ut en tur forå gjöre noe med saken. Endte opp med selvbrunings krem for kropp, legger og ansikt fra Lancome, noen nye glosser og litt basic klär fra Zara.Man föler seg alltid litt bedre etterpå, eller er det bare jeg som er skrudd sammen slik? Deretter ble det middag på Hello Monkey med min kjäreste. Han spiste en nydelig tunfisk salat og jeg tok kylling i wookede grönnsaker. Nam nam. Drakk også et glass musserende for å feire at det var fredag. Deretter dro vi på et utrolig hyggelig sted hvor det var helt fult av mennesker som stod å ventet på bord, vi fikk heldgvis fort et lite koselig bord i et hjörne hvor vi drakk et par glass vin og bestilte ost, deilig skinke og nydelig bröd. NA: Deretter dro vi hjem og koste oss med Skavlan för det ble en tidlig kveld.

No comments: