Tuesday, January 1, 2013

1.JANUAR - 2013

HEI, HEI SØTESTE DERE. jEG HÅPER DERE alle har hatt en alle tiders nyttårsaften og en fin start på det nye året. Jeg er så lykkelig over at julen endelig er over og at alt etter hvert faller tilbake igjen til normalen. Som nevnt tidligere har det vært en ukes opphold fra styrketreningen da dagene stort sett har gått med til ski. Deilig det. Men, enda deiligere skal det bli å gi 100 % på treningen fremover. Fikk til en ben-økt i går, og kjørte armer, skuldre og noen pull-ups i dag. Føltes fantastisk å være tilbake på mitt kjære Elixia igjen. Ellers har jeg ikke så mye mer å fortelle om! Har lovet meg selv å bli flinkere til å poste innlegg her , og skal forsøke å få med en slags treningsdagbok her for dere! Ha en finere enn finest kveld så lenge - vi snakkes veldig snart. MA

No comments: