Saturday, December 15, 2012

Franske minner som varmer i kulden.

Hei søtinger - og god lørdag! Japp, japp her var vi igjen. Med et aldri så liten tilbakeblikk på ferien min i syd-Frankrike i sommer. Ahhh - som jeg lengter tilbake til varmen, deilige solsenger, kul musikk, kule djer, gode venninner, rosèvin. MMmm. Her har det nemlig vært fucking freezy i det siste. Vinteren har sine fordeler, som krystallklare vinternetter med funklende stjerner på himmelen, tørr, kald og crispy luft og ikke minst har det vært noen helt magiske dager med sol. Erik og jeg hadde en fantastisk morsom skitur forrige lørdag, snakk om å sprinte på ski som om vi var med i VM - grunnen: Erik fant ut at han måtte rekke vinmonopolet. Haha, vi fikk oss i alle fall en god latter og her snakker vi full hockey-stilling i nedoverbakkene. Løøøype! Haha, tror vi holdt på å kræsje med en god del, men det gikk fint. Det og! Nå er det natta på meg, har blitt hektet på danske musikere og skal lytte til Medina før jeg sovner nydusjet, skrubba og ren i rent og pent sengetøy. Deilig! Har dere forresten prøvd Kihls produkter? Fikk dilla på dette merket når jeg var i NY første gangen og selv om de er mye billigere over Atlanteren så måtte jeg bare ha en body-scrub og en deilig bodylotion fra Kihls når jeg var innom Gimle sist. Tror forøvrig de er de eneste som fører merket i Norvege. zzzzz - sov fint for det er fint!

No comments: