Tuesday, January 31, 2012

Paljettjakken fra TIGER OF SWEDEN S/S 2012





Kjære julenisse- jeg har vært snill i år. Eller glem det, julen er over. Men kjære hvemsomhelst, jeg HAR vært snill i år. Snill mot de som fortjener det, og likegyldig til de som fortjener det. Enkelt og greit. Jeg elsker med hele hjertet- alltid. Det vet mine venner. At for de, gjør jeg ALT. ALLTID. Og slik må det enkelt og greit være, du kan ikke gi av deg selv til alle- for å få alle til å like deg. Bruk heller DIN dyrebare tid på mennesker som fyller deg med smil, latter, kjærlighet og omsorg. MEN: Et vakkert smil til et forbipasserende har jeg alltid energi til, smiler til alle og enhver jeg! Hei og hallo, ha en fin dag ;) Slik holder jeg på, og vet dere? Det gir meg så mye. Jeg blir super happy av det jeg!

Hmm.. Hvor var jeg. JOOOO. Denne jakken skal jeg ha, koste hva den koste vil. Gleder meg til den kommer til butikk. Skal ta våren varmt imot med denne hvite paljettjakken, jeans og høye heler. Eller converse. Ettersom hva jeg føler for!

No comments: