Wednesday, February 16, 2011

SNART SOMMER!!!!!!!

Litt bilder og sommerminner fra tidligere som jeg så gjerne vil dele med dere:

Noen fra Verona i Italia, Oslo, Monaco, Blindleia :) Deilige plasser alle sammen.













Tidlig morgen i Monaco og ikke alle synes det er like lett å forlate den deilige sengen.




Yndlings sommer kjolen fra Filipa K, 2 år gammel men utrolig nydelig.




Venner på skjärgårds kalas i Blindleia.





KJärleik= Hvite converse en myk bomuls shorts (eller er det egentlig en boxer short.)+ Il Mimo = sommer slaraffen life akkurat slik jeg liker det!







Sliten jenta i sengen på hotellet i Italia i september i fjor.




PÅ stranden i Monaco.


Min aller kjäreste venn Kristin.




Sunrise in Mc


Love


Nydelige sandaler håndlaget i ST. Tropez av familien Rondini.


Gleder meg til å gå i kjole hver dag, sandaler fra Rondini i St. Tropez ( de er så fine!!!!!) (bilde lånt av Sofi Fahrmans BLOGG siden de jeg har bestilt ikke er kommet meg i hende ennå. Venter spent:) Hva mer gleder jeg meg til ,jooo sol & varme. Kanskje ligge på en strand mens solen går ned.



Drikke Il Mimo med gode venner i Blindleia, kjenne gleden av det myke stoffet på Yndlingsskjolen min fra FILIPA K som blafrer i vinden... AHh I cant barely wait.For ikke å sakke om fölelsen det er å labbe rundt i et par hvite convrse. Da er det sommer for meg.:)


Summer come get me!!!!!!!!!!!!! <3

No comments: