Thursday, February 17, 2011

Pizza & ELLE




Idag har jeg ikke fölt meg helt frisk, sovet nesten hele dagen og föler meg helt svirrete ennå. Uansett, det ble en rolig kveld på meg med Pizza(var for sulten til å ta bilde för den var spist opp...,,,) Og nytt ELLE. Noen ganger er det deilig å ta det helt piano. Kroppen trenger det også. Får se om det blir trening i morgen, krysser fingrene.

Utrolig trist med flystyrten ved Daytona Beach i Florida i natt lokal tid. TO norske, en student og en veileder er meldt savnet. De var begge tilknyttet skolen der nede som utdanner piloter. Utrolig grusomt for dem det gjelder, får helt vondt inni meg når jeg tenker på det. Husk å ta vare på alle de fine skattene dere har i livene deres. Og gled dere over hver eneste dag, höres ut som en klisje, men det er nå en gang sant. To streker under svaret.

Ha en fin kveld videre. kanskje vi snakkes om litt.'


LOVE; M

No comments: