Thursday, February 17, 2011

Good Night fra meg.


(skjorte fra Zara, neglelakk fra Chanel nr 505. DE blonde lokkene er nyvasket med kur fra Keraste.






MMM......mmmm...,,



Men först ,. sitter å tenker på bursdagen min . Den er den 10 mai og jeg fyller 27 år. For å skru tiden litt tilbake og at det skal bli en HAPPY dag, har jeg lyst til å feire den med masse deilige macroner som jeg har hatt dilla på i flere år nå og en hel haug av pastell fargede ballonger. Litt som et barneseslkap for å stoppe tiden for en dag.

Bare en tanke. Men synes det var en ide av den gode sorten og jeg er nokså kritisk til egne ideer generelt.

Ha nå en nydelig natt, i morgen er en ny dag og bestem dere gjerne ikveld for at dagen i morgen den skal bli FIN!!!!!


Nattti natti..,,,,,zzzzzzzzzzZZZZZzz

No comments: